„Volkswagen“ pusę milijono ID. elektromobilių pardavė metais anksčiau nei planuota

„Volkswagen“ pusę milijono ID. elektromobilių pardavė metais anksčiau nei planuota

„Volkswagen“ pusę milijono ID. elektromobilių pardavė metais anksčiau nei planuota

„Volkswagen“ daug geriau nei tikėtasi sekasi elektrifikuoti savo parduodamų automobilių gamą, rašoma pranešime žiniasklaidai. Nepaisant tiekimo grandinės iššūkių, per dvejus metus nuo 2020-ųjų spalio, kuomet klientus pasiekė pirmieji ID.3, visame pasaulyje jau parduota daugiau nei 500 tūkst. ID. šeimos automobilių. „ACCELERATE“ strategijoje – „Volkswagen“ transformacijos į programine įranga pagrįsto mobilumo be emisijų kompaniją – šį tikslą buvo numatyta pasiekti metais vėliau.

„Baltijos šalyse klientams jau pristatėme daugiau kaip 550 ID. modelių. Tačiau šis skaičius neatspindi realios paklausos – elektrinių automobilių populiarumas sparčiai auga, todėl džiaugiamės, kad žingsnis po žingsnio jų gamyba stabilizuojasi, o pristatymo terminai per ateinančius dvejus metus trumpės. Esame įsitikinę, kad vien per kitus metus pristatysime dvigubai daugiau visiškai elektrinių „Volkswagen“ automobilių. Prie šio tikslo prisidės plačiausia Baltijos šalyse elektromobilių modelių pasiūla, taip pat mūsų klientų paklausa ir valstybės taikomos elektromobilių įsigijimo lengvatos“, – sako „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

Elektrinis mobilumas – „Volkswagen“ sėkmės istorija

„Pusė milijono klientams pristatytų ID. elektromobilių patvirtina, kad „Volkswagen“ modeliai yra vertinami visame pasaulyje. Mes judame teisinga kryptimi ir mūsų sėkmės istorija tęsiasi, o tikslas tapti patraukliausiu prekės ženklu tvariam mobilumui išlieka nepakitęs, – sakė „Volkswagen“ valdybos narė pardavimams, rinkodarai ir popardaviminėms paslaugoms Imelda Labbe. – Šiuo metu turime 135 tūkst. ID. šeimos elektromobilių užsakymų, kuriuos stengiamės pagaminti kiek įmanoma greičiau. Tačiau, dėl ypač įtemptos dalių tiekimo situacijos, esame priversti nuolatos koreguoti savo gamybos apimtis.“

Planuojama, kad 2030-aisiais elektriniai automobiliai sudarys net 70 procentų visų „Volkswagen“ pardavimų Europoje, o nuo 2033-ųjų čia bus gaminami tik elektromobiliai. JAV ir Kinijoje parduodamų elektrinių automobilių dalis per šį laikotarpį turėtų pasiekti 50 proc.

„Norvegija yra elektrinio mobilumo lyderė. Nenuostabu, kad ID.4 spalio mėnesį joje tapo populiariausiu automobiliu. Šis pavyzdys įrodo, kad ID. produktų šeima atitinka mūsų klientų poreikius“, – teigė I. Labbe.

Ji pridūrė, kad iki 2026-ųjų „Volkswagen“ pristatys dešimt naujų elektrinių modelių: „Galėsime pasiūlyti plačiausią elektromobilių gamą industrijoje ir turėsime po modelį kiekvienam segmentui – nuo mažiau nei 25 tūkst. eurų kainuojančio elektromobilio iki mūsų naujojo flagmano „Aero B“.“

Klientų pastebėjimai virsta naujomis automobilių funkcijomis

ID. elektromobilių šeima taip pat parodo, kaip galima integruoti programinę įrangą ir skaitmeninę vartotojų patirtį. Nuotoliniu būdu diegiami programinės įrangos atnaujinimai užtikrina automobilio palaikymą viso jo gyvavimo ciklo metu, o taip pat pasiūlo naujausias funkcijas. Anot I. Labbe, ši savybė pastaruoju metu sulaukia itin teigiamų atsiliepimų.

„Svarbiausia, kad galime įsiklausyti į klientų atsiliepimus ir greitai įdiegti tokias naujas funkcijas, kaip didesnė įkrovimo galia ar pranešimai apie baterijos įkrovimo lygį prietaisų skydelyje“, – sakė ji.

MEB – elektrinio mobilumo transformacijos stuburas

Specialiai elektromobiliams skirta MEB platforma tapo svarbiausiu faktoriumi vystant elektrinį mobilumą. Ši platforma leidžia pasiūlyti ilgą vienu įkrovimu įveikiamą atstumą, gausybę vietos salone ir programinės įrangos atnaujinimus nuotoliniu būdu. MEB naudojama visiems visiškai elektriniams ir visiškai jungliems ID. šeimos automobiliams.

Galimybė naudoti MEB platformą įvairiausių segmentų „Volkswagen“ grupės elektromobilių gamybai leidžia pasiekti masto ekonomiją, sumažinti elektrinio mobilumo kainą ir paskatinti perėjimą prie mobilumo be emisijų. Ji taip pat pritaikyta greitai ir efektyviai gamybai, o tai leidžia dar labiau sumažinti elektromobilių kainą ir padaryti juos prieinamus dar daugiau žmonių.

Nuotrauka – pranešimo autorių.