Visiškai elektrinis „Range Rover“ debiutuos 2024-aisiais
Penktosios kartos „Range Rover“ yra pirmasis modelis, sukurtas naujosios „Land Rover“ adaptyviosios modulinės išilginės platformos (angl. „Modular Longitudinal Architecture“) pagrindu, rašoma pranešime spaudai.
Viena svarbiausių šios platformos ypatybių yra ta, kad ji pritaikyta projektuoti tiek vidaus degimo varikliais varomus automobilius, tiek iš tinklo įkraunamus hibridus ar visiškai elektrinius modelius. Tai naujas žingsnis, laikantis supaprastintos „Land Rover“ modelių projektavimo strategijos, kuri numato didesnį lankstumą pritaikant jėgos pavaras bei nustatant naujas kokybės gaires.
Tai reiškia, kad naujieji „Range Rover“ bus gaminami su našiais daliniais hibridiniais jėgos agregatais, taip pat bus galima rinktis iš tinklo įkraunamas hibridines versijas ir keturių, penkių ar septynių sėdimųjų vietų konfigūracijas bei standartinę ar prailgintą ratų bazę. Visiškai elektrinis „Range Rover“ taps pirmuoju tokiu „Land Rover“ automobiliu ir debiutuos 2024-aisiais.
Iki šio dešimtmečio pabaigos „Land Rover“ bendrovė pristatys kiekvieno dabar gaminamo modelio elektrines versijas, mat iki 2039-ųjų ji užsibrėžusi pasiekti nulinę anglies dioksido emisiją ne tik gamindamas produktus, bet ir vykdydama visą savo veiklą.
Iki 100 km (pagal WLTP metodiką) padidintas vien elektros energija įveikiamas atstumas lems mažesnę nei 30 g/km iš tinklo įkraunamos „Range Rover“ versijos CO2 emisiją. Numatoma, kad realiomis sąlygomis bet kuris šio modelio vairuotojas galės nuvažiuoti iki 80 km, o tokio atstumo pakanka 3 iš 4 „Range Rover“ vairuotojų kasdieniams poreikiams.
Įprastas „Range Rover“ galimybes ir patikimumą užtikrins naujoviška „Land Rover“ integruota pakabos valdymo sistema, kontroliuojanti plačiausią važiuoklės technologijų asortimentą, kada nors pritaikytą tokio tipo automobiliui. Visų pasisukančių ratų sistema suteiks didesnį stabilumą tiek lekiant dideliu greičiu, tiek ir apsisukant siauriausiame kelyje, o pažangi elektronikos valdoma pneumatinė pakaba iš anksto reaguos į priekyje esančias kliūtis, pasitelkdama „eHorizon“ navigacijos duomenis.
Nauja „Dynamic Response Pro“ technologija paspartins elektronikos kontroliuojamą stabilizatorių darbą: automobilis važiuos ramiai ir kartu išliks judrus bet kokiomis sąlygomis.
Asmeninės ramybės zonos – kiekvienam
Naujasis „Range Rover“ vėl stebins aukščiausio lygio komfortą užtikrinančiomis pažangiomis technologijomis. Įdiegus trečiosios kartos aktyviąją triukšmo slopinimo sistemą, automobilio salonas bus vienas tyliausių rinkoje.
Ši technologija apima ne tik itin sandarią kėbulo struktūrą ir kokybiškas garso izoliacijos medžiagas, bet ir mikrofonus automobilio išorėje bei garsiakalbius galvos atramose. Šie įrenginiai leidžia sukurti asmeninės ramybės zonas kiekvienam keleiviui – panašiai veikia aukščiausios klasės triukšmą slopinančios ausinės.
Naujajame „Range Rover“ įdiegus antrosios kartos „Amazon Alexa“ sistemą, funkcijos valdomos intuityviai, balso komandomis. Balsu vairuotojai galės valdyti viską – tiek informacijos ir pramogų funkcijas, tarkime, pasirinkti muziką, tiek navigaciją ar telefonų kontaktus – laikydami rankas ant vairo, o akis nukreipę į kelią.
Pasitelkus „Cabin Air Purification Pro3“ sistemą, kurioje įdiegta „dual-nanoeTM X“ technologija, skirta alergenams ir patogenams šalinti, salone sklandys gerokai mažiau kvapų ir virusų, o CO2 valdymo funkcija ir PM2.5 filtras pagerins salono oro kokybę. Moksliškai įrodyta, kad pažangi „nanoeTM X“ technologija leidžia smarkiai sumažinti virusų ir bakterijų, įskaitant SARS-CoV-2 virusus, skaičių.
Tvarumas – ne tik išmetimo vamzdyje
Tvarumas neapsiriboja našiais jėgos agregatais, nes kartu su naujoviškomis medžiagomis ir procesais sumažėjo naujojo „Range Rover“ gamybos ir naudojimo poveikis aplinkai. Viena iš priežasčių tapo atnaujintas „Kvadrat“ vilnos mišinio audinys, kuris bus siūlomas kaip odos alternatyva.
Šis vilnos mišinys derinamas su „Ultrafabrics“ audiniu, kuris pasižymi visomis odos lytėjimo savybėmis, tačiau yra 30 proc. lengvesnis ir gaminant išskiria tik ketvirtadalį CO2, palyginti su panašiomis odinėmis medžiagomis.
Penktosios kartos „Range Rover“ buvo sukurtas ir toliau bus gaminamas legendinėje bendrovės gamykloje Solihale, Anglijoje, kur atidaryta moderniausia produkcijos linija.
Investicijos į gamyklą leido dar labiau sustiprinti kokybės kontrolę, o kartu atvėrė galimybes pagaminti naująją platformą, tad netrukus į kelius išriedės jos pagrindu sukurti tiek našūs hibridiniai, tiek visiškai elektriniai „Range Rover“ automobiliai.