2021 metais 70 proc. „Peugeot“ siūlomų modelių bus elektrifikuoti
Elektrifikacija yra dabartinės „Peugeot“ strategijos pagrindas. Neatsitiktinai abiem naujojo 308 modelio versijoms, hečbekui ir universalui, nuo pat debiuto rinkoje bus siūlomos net dvi skirtingos įkraunamosios hibridinės jėgainės. 2021 m., įskaičiuojant naujus įkraunamuosius hibridus, net 70 proc. siūlomų „Peugeot“ gamos modelių bus elektrifikuoti. Klientai gali rinktis ne tik elektra varomus asmeninės paskirties modelius, bet ir komercinius automobilius. Gamintojas skelbia, kad 2023-aisiais bus elektrifikuoti 85 proc. visų Europoje parduodamų prekių ženklo modelių, o iki 2025-ųjų elektros pavarą turės visi „Peugeot“ automobiliai, skelbiama pranešime spaudai.
Dviguba naujo modelio elektrifikacija
Naujasis „Peugeot 308 Hybrid 225 e-EAT8“ suteikia iki 225 AG pajėgumą. Sujungta 180 AG (132 kW) benzininio „PureTech“ variklio ir 81 kW elektros motoro išvystoma trauka priekiniams ratams perduodama per 8 laipsnių automatinę e-EAT8 pavarų dėžę. Remiantis oficialiai dar nepatvirtintais WLTP bandymų duomenimis, viena įkrova elektros režimu šis modelis nuvažiuos iki 59 km, o C0₂ emisija vienam kilometrui sieks 26 gramus.
„308 Hybrid 180 e-EAT8“ versijoje sumontuotas 150 AG (110 kW) benzininis variklis ir 81 kW elektros motoras per automatinę 8 laipsnių pavarų dėžę suka priekinius ratus. Viena įkrova elektros režimu šis modelis nuvažiuos iki 60 km, o C0₂ emisija vienam kilometrui sieks 25 gramus. Šie techniniai rodikliai oficialiai bus patvirtinti gavus WLTP bandymų sertifikatą.
„Peugeot“ automobilių gamos elektrifikacija prasidėjo prieš trejus metus debiutavus e-208 hečbekui. Nuo to laiko pristatyti nauji liūto prekių ženklu papuošti 100 proc. elektrinę pavarą turintys modeliai (e-2008, „e-Traveller“ ir „e-Expert“) ir įkraunamieji hibridai (3008 ir 508). Pirmuosius penkis 2021 m. mėnesius „Peugeot“ buvo antras pagal visų automobilių pardavimo apimtis prekių ženklas Europoje ir trečias skaičiuojant vien tik elektrifikuotus modelius. „Peugeot e-208“ ir e-2008 užima antrąsias vietas savo elektromobilių segmentuose ir kiekvieną mėnesį atsiriekia vis didesnę rinkos dalį.
Pasirinkta strategija jau duoda vaisių
„Elektrifikacija – pasirinkimo laisvės strategijos pagrindas. Mūsų klientai gali rinktis geriausiai jų poreikius atitinkančius įprastus vidaus degimo variklius arba elektrifikuotas jėgaines. Solidžios elektrifikuotų modelių pardavimo apimtys Europoje – geriausias įrodymas, kad ši strategija jau atnešė vaisių. Elektrifikuotus modelius siūlysime tarptautiniu mastu net ir tose rinkose, kur šios technologijos dar tik populiarėja. Siekiame išsiskirti kaip novatoriškas įvairių aukščiausios klasės automobilių gamintojas. Norime būti tie, kurie skatina progresą“, – kalbėjo „Peugeot“ vykdomojio direktorė Linda Jackson.
Pasirinkimo laisvės strategiją įgyvendinti tapo gerokai paprasčiau įmonių grupės inžinieriams paruošus naujas įvairių tipų jėgainėms pritaikytas platformas. Inžinieriai kiekvienam modeliui galėjo pritaikyti geriausiai klientų poreikius atitinkančias technologijas ir pasiūlyti vidaus degimo variklių, įkraunamųjų hibridinių jėgainių arba elektros variklių.
„Peugeot“ siūlo ne tik elektra varomus asmeninės paskirties automobilius, bet ir komercinius modelius. Kiekviename prekių ženklo komerciniame automobilyje gali būti įrengta 100 proc. elektrinė pavara. Su tokiomis transporto priemonėmis verslininkai didmiesčiuose be vargo pasieks žaliąsias zonas. Kiekvienos elektrinės versijos krovinių skyriaus talpa identiška vidaus degimo variklius turinčių modelių parametrams.