BMW atnaujino 7 seriją – debiutuoja ir prabangus elektromobilis „i7“

BMW atnaujino 7 seriją – debiutuoja ir prabangus elektromobilis „i7“

Vokietijos automobilių koncernas BMW pristatė naujos kartos savo prabangiosios 7 serijos modelį. Daugiausia dėmesio pritraukė jo versija, varoma tik elektra – prabangus sedanas „BMW i7“. Tai bus jau penktasis tik elektra varomas BMW automobilis, kuriuo koncernas pildo savo įsipareigojimą iki 2023 m. pabaigos išplėsti elektromobilių gamą iki 12 modelių.

„BMW 7-tos serijos modeliai yra novatoriškiausi Bavarijos gamintojo automobiliai. Naujos kartos sedane BMW suderino aukščiausios klasės komfortą, prabangą ir eleganciją su dinamiškumu, skaitmenine patirtimi ir tvarumu. Nuo privačios kino ložės automobilio gale iki kristalinio stiklo žibintų priekyje. Nuo telefonu atidaromų durelių iki skaitmeninių personalizacijos galimybių bei autonominio valdymo funkcijų. Naujasis „BMW 7“ aukštai kilsteli prabangių automobilių klasės kartelę“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Keturios modelių versijos, vien elektra – 625 km

Naujos kartos 7 serijos sedano pirkėjai galės rinktis iš keturių skirtingų modelio versijų – tik elektra varomą „BMW i7 xDrive60“, dvi iš tinklo įkraunamas hibridines versijas – „M760e xDrive“ ir „750e xDrive“ arba dyzelinį „740d xDrive“.

„BMW i7“ ratus suks du elektros motorai, išvystantys bendrą 400 kW / 544 AG galią. Jie užtikrins, kad „BMW i7“, nepaisant dydžio ir komforto ypatybių, išliks itin dinamišku: 100 km/val. greitį išvystys per 4,7 sekundės.

Prabangiajame elektromobilyje inžinieriai instaliavo 101,7 kWh talpos ličio jonų bateriją, kuri viena įkrova leis įveikti iki 625 km nuotolį (pagal WLTP standartą). Vidutinės gamintojo nurodomos energijos sąnaudos siekia 19,6–18,4 kWh/100 km. „BMW i7“ palaikys greitąjį krovimą iki 195 kW galia, tad per 10 minučių automobilio bateriją bus galima papildyti 170 km kelionei.

Galingiausia bus 7 serijos M versija – „M760e xDrive“. Joje montuojama iš tinklo įkraunama hibridinė jėgainė, turinti 3 l darbinio tūrio 6 cilindrų agregatą, o maksimali galia siekia 420 kW (571 AG). Su šiais parametrais automobilis 100 km/val. pasieks per 4,3 sekundės. Vien elektra bus galima įveikti iki 84 km (pagal WLTP).

Dar viena iš tinklo įkraunama hibridinė versija „750e xDrive“ tik elektra įveiks iki 89 km, o 100 km/val. greitį išvystys per 4,9 sekundės.

Baltijos šalyse bus prekiaujama ir dyzeline naujojo „BMW 7“ versija. Jos galia – 220 kW (299 AG).

Kristalinio stiklo žibintai

Naujos kartos 7 modelis gavo itin progresyvią ir prabangią išvaizdą. Ryškūs atnaujinimai automobilio priekyje – priekiniai žibintai yra išskaidyti į du horizontalius segmentus, artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintus įmontuojant žemiau bamperyje, kaip neseniai pristatytame „X7“ visureigyje.

Išskirtinės prabangos itin siauriems priekinėms dienos šviesos žibintams suteikia juose pritaikytas kristalinis stiklas. Šiuose „Iconic Glow“ žibintuose panaudoti „Swarovski“ kristalai, kurie sužybsi automobilį užrakinant ar atrakinant, taip pat pulsuoja mirksint posūkio signalui. Tamsiu paros metu „BMW 7“ taip pat ryškiai išsiskirs dėl šviečiančio priekinių grotelių silueto.

Apskritai, automobilis, palyginus su pirmtaku, atrodo vientisesnis, dailiai atrodo į korpusą įleistos durų rankenos.

Aukščiausios klasės komfortas viduje

Norint pajusti naujos kartos „BMW 7“ išskirtinumą, būtina pažvelgti į jo vidų. Vienas ilgesnių modelių savo klasėje viduje tapo erdvesnis, daug patobulinimų ir patogumų įgyvendinta ir vairuotojui, ir keleiviams gale.

Pirmiausia į akis krenta milžiniškas, 31,3 colio (79,5 cm) įstrižainės 8 K raiškos „BMW Theatre“ ekranas. Jam nusileidus nuo lubų, automatiškai pritemdomi galiniai langai ir liukas, ir galinės sėdynės virsta privačia kino lože. 32:9 formato ekrane galima žiūrėti vaizdą per visą ekraną, arba jį padalinti į dvi dalis skirtingiems keleiviams ir žiūrėti skirtingą turinį.

BMW siūlo „Amazon Fire-TV“ turinį arba per HDMI sąsają galima prijungti savo įrenginį. Valdyti kino ekraną galima balsu arba per durelėse įrengtą lietimui jautrų ekranėlį. Mėgautis išskirtine vaizdo kokybė padės išskirtinė erdvinio garso sistema „Bowers & Wilkins Diamond“, kurią sudaro net 30 garsiakalbių.

Dar viena naujovė – „BMW 7“ esantis modernesnis ir erdvumo pojūtį suteikiantis stiklinis panoraminis stogas „Sky Lounge“ su LED apšvietimo juostomis. Apšvietimą galima keisti, taip pritaikant jį pagal savo poreikius.

Atkreipti dėmesį verta ir į „prezidentinę“ vietą automobilio gale – masažo funkciją turinti sėdynė išsilanksto patogiau, suteikia daugiau erdvės keliaujančiajam.

„My modes“ ir interaktyvi valdymo juosta

Naujos kartos „BMW 7“ automobilio vairuotojo zonoje gausu naujovių ir patogumų, personalizavimo galimybių.

Išskirtinis 7 serijos inžinierių sprendimas – horizontaliai per visą priekinės panelės dalį nusidriekianti BMW interaktyvi valdymo juosta. Ji tarnauja ir kaip salono apšvietimo juosta, ir turi integruotus valdiklius, kuriais galima, pavyzdžiui, valdyti salono ventiliaciją arba atidaryti dėtuvę.

Naujo modelio priekyje diegiamas išlenktas BMW monitorius su naujausia „iDrive“ operacine sistema, turinčia „My Modes“ funkcionalumą. Ši funkcija leidžia keisti įvairius automobilio važiavimo nustatymus ir interjero aplinką (vizualizacijas, apšvietimą ir pan.).

Tarp komforto sprendimų – šildomi vairuotojo porankiai iš abiejų pusių (tarp vairuotojo ir keleivio, bei vairuotojo durelėse). Automobilis palaiko 5G ryšį ir turi eSIM kortelę. Tarp gausios standartinės įrangos – skaitmeninio rakto funkcija, kuri dabar leis telefonu ne tik atrakinti automobilį, bet ir atidaryti dureles, adaptyvieji LED žibintai, tolimųjų šviesų asistentas, bevielio telefono įkrovimo galimybė, 4 zonų klimato kontrolės sistema ir kt.

Autonominis vairavimas ir vaizdo turinys vairuotojui

Komforto ir saugumo vairuojant suteiks „BMW 7“ serijoje diegiami vairuotojo ir parkavimo asistentai. Jau standartinėje įrangoje pirkėjai ras juostos palaikymo, aklosios zonos stebėjimo, susidūrimo ir automatinio stabdymo, perspėjimo apie galimą susidūrimą su dviračiais ir pėsčiaisiais sukant ir kitas sistemas. Standartinėje įrangoje bus ir BMW „Parking Assistant Plus“ sistema, kurie gebės autonomiškai valdyti automobilį parkuojantis.

Už papildomą mokestį „BMW 7“ pirkėjai galės užsisakyti „Driving Assistant Professional“ ir „Driving Assistant Plus“ sistemas, kurios geba dar daugiau automobilio valdymo funkcijų atlikti autonomiškai – keliauti automagistralėmis galima neuždėjus rankų ant vairo, asistentas padės valdyti automobilį visuose keliuose važiuojant iki 210 km/val. greičiu, saugos nuo šoninio susidūrimo ir atliks kitas funkcijas.

Įdomu tai, kad dėl įdiegtų autonominių funkcijų, automobilio priekyje esančiame ekrane BMW pirmą kartą įdiegė „YouTube“ bei „Netflix“ programėles. Jos leis žiūrėti mėgstamą video turinį, kai automobilį valdys autonominė įranga ar sustojus.

Lietuvoje pasirodys lapkričio mėnesį

Oficiali BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ praneša, kad pirmiausia salonus Europoje ir Lietuvoje turėtų pasiekti „BMW i7“ versija, kuri atkeliaus šių metų lapkritį. Prabangiojo elektromobilio kaina prasidės nuo 145 790 eurų.

Šaltinis: pranešimas žiniasklaidai