„Hyundai Motor“ pristato SEVEN koncepcinį automobilį – IONIQ prekės ženklo segmento rėmus laužantį SUEV

„Hyundai Motor“ pristato SEVEN koncepcinį automobilį – IONIQ prekės ženklo segmento rėmus laužantį SUEV

„Hyundai Motor“ pristato SEVEN koncepcinį automobilį – IONIQ prekės ženklo segmento rėmus laužantį SUEV

  • SEVEN dizainas ir inovacija atskleidžia „Hyundai“ ateities elektrinio miesto visureigio (Sport Utility Electric Vehicle – SUEV) viziją.
  • Praplėsta „Hyundai“ E-GMP platforma pritaikyta elektromobiliui (BEV) ir skirta naujam SUV tipui.
  • Salono dizainas užtikrina didesnę laisvę ir komfortą keleiviams, o į baldus panašios sėdynės ir jų savybės suteikia prabangaus poilsio kambario pojūtį.
  • SEVEN automobilio sterilumą akcentuojančios funkcijos, tvarios medžiagos ir erdvės inovacijos pabrėžia nemažėjantį „Hyundai Motor“ dėmesį klientams.
  • Didėjantis IONIQ BEV modelių skaičius patvirtina „Hyundai Motor“ elektrifikavimo strategiją ir kompanijos įsipareigojimą iki 2045 m. pasiekti neutralumą anglies dioksido atžvilgiu.

 

„Hyundai Motor Company“ „AutoMobility LA“ parodoje pristatė SEVEN – naują koncepcinį elektrinį miesto visureigį (SUEV). Šis savo segmento ribas praplečiantis koncepcinis SUV bus demonstruojamas lapkričio 19–28 dienomis Los Andželo kongresų centre, „Hyundai Motor“ stende kartu su kitais savo kategorijose pirmaujančiais gaminiais, tokiais kaip „IONIQ 5“ ir „XCIENT Fuel Cell“.

Kaip ir „45“ 2019 metais ir „Prophecy“ 2020 metais, SEVEN koncepcinis automobilis pradeda naują IONIQ prekės ženklo istorijos skyrių – tai „Hyundai“ elektromobilio (BEV) prototipas. Jo išskirtinis dizainas ir technologinės inovacijos kliento vertybes iškelia aukščiau pramonės standartų. Be to, SEVEN yra aiškus „Hyundai“ įsipareigojimas iki 2045 m. pasiekti neutralumą anglies dioksido atžvilgiu.

„SEVEN koncepcija demonstruoja kūrybišką „Hyundai“ viziją ir pažangių technologijų vystymą mūsų elektrifikuoto mobilumo ateičiai“, sako José Muñoz, „Hyundai Motor North America“ prezidentas ir generalinis direktorius. „Jo inovatyvi salono erdvė, aplinkos neteršiantis galios agregatas ir pažangiausios saugos ir komforto technologijos „Hyundai“ SUV klientams žada jaudinančią ateitį.“

SEVEN debiuto spaudos konferenciją galite pamatyti „Hyundai Motor America“ svetainėje. „Hyundai Motor“ taip pat išleido į gyvenimo būdą orientuotą vaizdo pasakojimą apie galimą SEVEN klientų patirtį ir kaip ją pritaikyti automobilyje. Šį filmuką galite pamatyti „HyundaiWorldwide YouTube“ kanale.

IONIQ: pasišventęs BEV prekės ženklas, įkūnijantis „Hyundai“ ateities mobilumo viziją

Kiekvienas IONIQ prekės ženklui sukurtas automobilis siūlo kitos kartos klientų patirtį, kuri pažangiausias technologijas sklandžiai integruoja į kasdienio gyvenimo nuostatas. SEVEN koncepcinis automobilis yra puikus IONIQ pavyzdys, savo erdvės inovacijomis ir higienai skirtomis funkcijomis paverčiantis automobilį į novatorišką gyvenamąją erdvę ant ratų.

„Kaip akivaizdus „Hyundai“ vizijos „Progresas žmonijai“ įrodymas, IONIQ pakeičia elektromobilių klientų patirties paradigmą, prisitaikydamas prie įvairiausių gyvenimo būdų“, sako Thomas Schemera, „Hyundai Motor Company“ vykdomasis viceprezidentas ir pasaulinės rinkodaros direktorius. „SEVEN atspindi mūsų įsipareigojimą vadovautis į žmones orientuotu požiūriu ir iš naujo apibrėžti kasdienes patirtis.“

Kitoks SUV su išgrynintos aerodinamikos kėbulu ir galią pabrėžiančia išvaizda

SEVEN koncepcinis automobilis sukonstruotas ant BEV elektromobiliams skirtos „Hyundai Motor Group“ „Electric-Global Modular Platform“ (E-GMP) platformos. Naudojant ilgą E-GMP važiuoklės bazę ir platformą su lygiomis grindimis galima gaminti visiškai naujos klasės automobilius, siūlančius klientams naujas patirtis.

SEVEN išgrynintos aerodinamikos kėbulo siluetas instinktyviai skiriasi nuo tipiško SUV. Nuleistas priekinis variklio dangčio kraštas, vientisa ir aptaki stogo forma ir pailginta važiuoklės bazė akivaizdų atitolimą nuo tradicinių SUV, varomų vidaus degimo varikliais. SEVEN minimalistinių formų grynasis tūris sudaro kontrastą su dominuojančia ir galią pabrėžiančia išvaizda.

Šią galios išraišką sustiprina ratai, į kuriuos integruotos oro sklendės, išsiskleidžiančios ir įsitraukiančios priklausomai nuo stabdžių aušinimo ar oro pasipriešinimo reikalavimų.

Netgi nakties tamsoje SEVEN lengva atskirti pagal IONIQ „Parametric Pixel“ šviesos elementus, kurie automobilio paleidimo metu užsidega „pasveikinimo“ seka. „Parametric Pixel“ elementų dizainas sujungia skaitmeninį ir analoginį stilius ir tarsi primena, kad jų projektuotojai atsižvelgė į kiekvieną SEVEN dizaino aspektą – į kiekvieną pikselį.

Kviečiantis užeiti, aukščiausios klasės poilsio kambario stiliaus salonas autonominio vairavimo erai

SEVEN salono dizaino prioritetas yra erdvės inovacija, siūlanti mūsų klientams tiek daug laisvės, kaip niekada anksčiau. Dėl SEVEN dizaino siekio pastumti ratus į išorę ir kiek įmanoma pailginti važiuoklės bazę, ji pailgėjo iki 3,2 metro.

Dėl lygių grindų „Hyundai Motor“ išbandė kitokią sėdynių konfigūraciją, nei įprastą išdėstymą eilėmis, taip sukurdama aptakesnę salono erdvę. Į skirtingas puses atsidarančios durys be statramsčių atveria kviečiantį užeiti saloną su visiškai kitokia erdve. Dėl aptakios stogo formos, ilgos važiuoklės bazės ir lygių grindų, kurios tęsiasi iki  trečios eilės, atsiveria naujos galimybės saloną įrengti kaip aukščiausios klasės poilsio kambarį.

SEVEN taip pat įkūnija „Hyundai“ ateities autonominio mobilumo viziją. Vairuotojo sėdynėje įmontuota įtraukiama valdymo vairalazdė, kuri nenaudojama pasislepia. Kadangi įprastos vairavimo įrangos ir kontrolinių prietaisų nereikia, ypač siauras prietaisų skydelis ir integruoti ekranai sukuria poilsio zonos vaizdą. Sėdynių išdėstymas yra kitoks, nei tradiciniuose SUV, su giliais sukamaisiais krėslais ir išlenkta kušete. Šį išdėstymą galima keisti ir pritaikyti prie vairuotojo valdomo ar autonominio važiavimo režimo.

SEVEN siūlo lengvai perdaromą erdvę ir įvairius automobilyje įmontuotus prietaisus, kuriuos kiekvienas keleivis gali prisitaikyti sau. Dėl šio į žmones orientuoto požiūrio SEVEN gali numatyti judumo ir transporto jungčių ateitį, taip paklodamas pagrindą ateities IONIQ modeliams.

SEVEN automobilyje įrengta „Universal Island“ centrinė konsolė, specialiai sukurti namų prietaisai ir daugiafunkcė grafinė „Smart Hub“ naudotojo sąsaja. Kai „Smart Hub“ ir priekinės sėdynės priderinamos prie galinės kušetės tipo sėdynės, SEVEN tampa aplinka, kurioje klientai vieni ar kartu su kitais gali turiningai praleisti laiką, blyškiai šviečiant pritemdytai šoninių durų šviesai. Kelionės metu iš SEVEN salone įmontuoto mini šaldytuvo galima pasiimti šaltų gėrimų, o avalynės priežiūros skyreliuose keleiviai gali nuvalyti savo batus.

Koncepcinio automobilio stoge sumontuotas panoraminis OLED ekranas, kuriame ne tik rodomas pagal keleivių skonį pasirinktas įvairus turinys, bet ir pakeičiama visa salono aplinka, leidžianti visiškai atsipalaiduoti kelionės metu.

„SEVEN turi drąsos nukrypti nuo išvažinėto kelio“, sako SangYup Lee, vyresnysis viceprezidentas ir „Hyundai Global Design“ vadovas. „SEVEN rodo kelią savo unikalia, aerodinamiškai gryna forma, kuri sudaro kontrastą jo tvirtai asmenybei, kokie turi tapti SUV elektromobilių eroje. Salone atsiveria nauja erdvė, kurioje keleivis gali jaustis kaip namuose.“

Tvari ir sterili mobilumo aplinka

„Hyundai Motor“ siekia kurti automobilius, kurie visada užtikrintų saugią ir sveiką kelionę. SEVEN naudojamos įvairios aplinkos neteršiančios medžiagos ir iki šiol nematytos šioje klasėje higienai skirtos funkcijos, tokios kaip „Hygiene Airflow“ sistema ir UVC sterilizacija.

SEVEN kėbulas nudažytas ekologiniais dažais, o visame salone panaudotos perdirbtos ir atsinaujinančios medžiagos. Mineralinis plastikas, bambuko mediena ir kilimėliai, ekologiškos dervos ir salono dažai pagaminti iš atsinaujinančių šaltinių, kurie gali sumažinti taršą iš gamybos proceso. SEVEN vidiniams paviršiuose naudojama daug vario ir apdoroto audinio su įrodytomis antibakterinėmis savybėmis, todėl jie visada išlieka švarūs.

„Hygiene Airflow“ sistema sukurta pagal keleivinių lėktuvų modernių vėdinimo sistemų pavyzdį. Vertikalaus srauto režime oras įtraukiamas pro stogo bėgeliuose įtaisytas angas, keliauja iš viršaus žemyn ir ištraukiamas pro išorinę ventiliacijos angą už galinių ratų. Horizontalaus srauto režime oras juda nuo siauro prietaisų skydelio link galinių ventiliacijos angų.

O svarbiausia, ši sistema gali įsijungti nepriklausomai nuo to, ar automobilis juda, ar ne, ir sumažinti kryžminę taršą tarp keleivių, atskirdama oro srautus tarp priekyje ir gale sėdinčių keleivių.

UVC sterilizacija įsijungia keleiviams iš automobilio išlipus. Iš savo lizdų iškyla valdymo vairalazdė, stalčius pirmoje eilėje ir garsiakalbiai. Tuomet integruotos dezinfekuojančios UVC lempos padeda išvalyti gyvenamąją erdvę nuo bakterijų ir virusų. Be to, kušetėje ir „Smart Hub“ konsolėje įrengtos dėtuvės, kuriose galima dezinfekuoti asmeninius daiktus.

Išskirtinės eksploatacinės savybės ir tikslas su elektros energija nuvažiuoti virš 480 km

Dėl universalios E-GMP platformos SEVEN galės ypač toli nuvažiuoti ir greitai įsikrauti, taip patenkindamas reikliausių klientų poreikius. Su šiuo metu įkrovimo stotelėse naudojamu 350 kW įkrovikliu SEVEN bateriją nuo 10 iki 80 procentų galima įkrauti per maždaug 20 minučių. Koncepcinis automobilis taip pat sukonstruotas taip, kad jo nuvažiuojamas atstumas siektų virš 480 km.

„XCIENT Fuel Cell“ vilkiko debiutas „AutoMobility LA“

Naujasis „Hyundai Motor“ XCIENT vandeniliu varomas vilkikas debiutuos Šiaurės Amerikoje „AutoMobility LA“ parodoje. „Hyundai“ visame pasaulyje ieško partnerių, kurie „XCIENT Fuel Cell“ vilkikus naudotų komerciniam krovinių gabenimui, ir 46 vilkikai jau dirba Šveicarijoje. Dabar „Hyundai Motor“ savo veiklą išplečia į Kaliforniją, kur įvyks reikšmingiausias JAV šių krovininių automobilių pristatymas. XCIENT bus tikrai matomas „Hyundai“ stende, kur technologijų specialistai atsakys į lankytojus dominančius klausimus.

„IONIQ 5“ debiutas „AutoMobility LA“

„IONIQ 5“ taip pat debiutuos Šiaurės Amerikoje „AutoMobility LA“ parodoje. „IONIQ 5“ yra visiškai naujas, vidutinio dydžio CUV klasės „Hyundai“ elektromobilis. Jo dizainas ir naujos galimybės buvo įmanomos tik naudojant E-GMP platformą. RWD modelio nuvažiuojamas atstumas elektriniame režime siekia 480 km. Jo salonas išskirtinai erdvus dėl 3 000 mm ilgio važiuoklės bazės, o komforto ir patogumo kartelė dar aukščiau užkelta dėl lygių grindų. Salonas taip pat atspindi „Hyundai“ įsipareigojimą saugoti aplinką: čia naudojamos ekologiškos medžiagos ir gamtos įkvėptos spalvos. Be to, „IONIQ 5“ galima naudoti „Vehicle-to-Load“ (V2L) funkciją, kuri automobilį paverčia įkrovimo įrenginiu ant ratų, įvairiems kompaktiškiems prietaisams įkrauti važiavimo metu.

* Pastaba: SEVEN yra koncepcinis automobilis ir jo specifikacijų nereikia laikyti būsimo serijinio modelio specifikacijomis.

Šaltinis: „Hyundai“