Prekės ženklą atnaujinusi „Kia“ atskleidė planus: 7 elektromobiliai ir ateities mobilumo vizija

Prekės ženklą atnaujinusi „Kia“ atskleidė planus: 7 elektromobiliai ir ateities mobilumo vizija

Prekės ženklą atnaujinusi „Kia“ atskleidė planus: 7 elektromobiliai ir ateities mobilumo vizija

Viena didžiausių Pietų Korėjos automobilių gamintojų „Kia“ nuotolinio renginio metu pristatė pirmą kartą per 31 metus atnaujintą prekės ženklo pavadinimą, logotipą ir atskleidė kompanijos ateities viziją, apimančią šiuolaikinio žmogaus mobilumo poreikius. „Įkvepiantis mobilumas“ – tokiu šūkiu savo ateities produktus pristatanti kompanija žengs gerokai toliau nei transporto priemonių gamyba ir kurs klientams reikalingus tvaraus mobilumo sprendimus.

Keisdama tradicine gamyba paremtą verslo modelį „Kia“ išėmė iš ankstesnio kompanijos pavadinimo „Kia Motors Corporation“ žodį „Motors“ ir tapusi „Kia Corporation“ atnaujino šiuolaikinio pasaulio poreikiams orientuotas veiklos kryptis, kurių smaigalyje – inovatyvių mobilumo produktų ir paslaugų, gerinančių kasdienį klientų gyvenimą, kūrimas.

Kartu kompanija pristatė planą iki 2027 metų į kelius išleisti septynias naujas visiškai elektrines transporto priemones, skelbiama pranešime spaudai.

Elektriniai modeliai apims plačią keleivinių automobilių gamą, taip pat ir skirtingų segmentų SUV bei vienatūrius, į kuriuos bus diegiamos pažangios, ilgą nuvažiuojamą nuotolį bei greitą įkrovimą užtikrinančios naujosios E-GMP (angl. „Electric-Global Modular Platform“) platformos technologijos.

„Kia“ taip pat kuria daugybę naujų specialiųjų paskirčių transporto priemonių, skirtų verslo klientams. Šioms specializuotoms transporto priemonėms bus naudojamos lankstaus pritaikymo platformos su moduliniais kėbulais, suprojektuotais tiksliai atliepti specifinius kompanijų mobilumo poreikius.

Numatoma, kad tokių transporto priemonių poreikis iki 2030 metų augs penkis kartus dėl nuoseklaus elektroninės prekybos bei automobilių dalijimosi paslaugų augimo.

Naujas elektromobilis – jau netrukus

Jau netrukus – pirmąjį 2021 m. ketvirtį – „Kia“ pristatys visiškai elektrinį automobilį, į kurį bus įdiegtos moderniausios kompanijos elektrifikacijos programos naujienos. Specialiai elektromobiliams skirtos E-GMP platformos pagrindu sukurtas automobilis pasižymės galimybe vienu įkrovimu nuvažiuoti per 500 km atstumą bei itin greitai įkrauti akumuliatorių.

Elektromobilio siluetas atspindės šiuo metu itin populiaraus krosoverių segmento dizaino reikalavimus. Šis automobilis taip pat bus pirmas globalus kompanijos produktas, paženklintas naujuoju „Kia“ logotipu.

Augant elektromobilių populiarumui, „Kia“ užsibrėžė tikslą iki 2025 metų užimti 6,6 proc. šios rinkos dalies, o iki 2026 m. parduoti 500 tūkst. vien elektra varomų modelių per metus.

Ekologiškesnių mobilumo paslaugų vystymas

Ne mažiau svarbi strateginio plano dalis yra „Kia“ įsipareigojimas transformuoti verslo modelį į siūlantį ekologiškesnes mobilumo paslaugas, kurių pagrindinė ašis – dėmesys elektriniam ir autonomiškam mobilumui didžiuosiuose pasaulio miestuose.

Kartu „Kia“ stiprina bendradarbiavimą ir partnerystę su pasaulinėmis mobilumo sprendimų bendrovėmis, siūlydama naujas paslaugas globaliai strateginiuose regionuose. 2018 metais bendrovė investavo į didžiausią Pietryčių Azijos pavėžėjimo, maisto pristatymo ir mokėjimų sprendimų bendrovę „Grab“, o 2019 metais – į Indijos pavėžėjimo, taksi, pristatymų bei kitų mobilumo paslaugų kompaniją „Ola“.

Be to, „Kia“ tiek viena, tiek su partneriais nuosekliai investuoja ir į įvairias mobilumo paslaugas Europoje – nuo Rusijos iki Ispanijos.

Šaltinis: bendrovės pranešimas spaudai