„Renault Trucks“ pradės elektrinių T ir C „E-Tech“ sunkvežimių serijinę gamybą
„Renault Trucks“ bendrovė oficialiai paskelbė, kad jau priima išankstinius „E-Tech“ elektrinių sunkvežimių užsakymus. Siūlomi regioniniams pervežimams skirti T ir statyboms miestuose pritaikyti C gamos modeliai. Iki 44 tonų bendrosios junginio masės elektriniai sunkvežimiai bus surenkami Bourg-en-Bresse gamykloje Prancūzijoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Renault Trucks E-Tech T“ ir C modelius nuo dabar galima užsisakyti bet kurioje Europoje esančioje gamintojo atstovybėje. Transporto bendrovės, planuojančios įsigyti šiuos elektrinius sunkiasvorius, jau gali rezervuoti pirmąsias gamybos vietas. „E-Tech T“ ir C modelių gamyba Breso Burge prasidės 2023 metų pabaigoje.
Platus elektros variklių ir baterijų pasirinkimas
Siekiant patenkinti įvairius regioniniam transportui ir statybų darbams miesto sąlygomis keliamus reikalavimus, „Renault Trucks E-Tech“ T ir C gamos modeliai gali būti komplektuojami su dviem arba trimis elektros varikliais, kurių bendra galia siekia iki 490 kW.
Taip pat siūlomas itin platus baterijų pasirinkimas. „Renault Trucks E-Tech T ir C sunkvežimiuose gali būti montuojami nuo keturių iki šešių ličio jonų baterijų komplektai. Bendra jų talpa siekia nuo 390 iki 540 kWh.
Prisijungus prie kintamosios srovės šaltinio, baterijas galima įkrauti iki 43 kW, o naudojant nuolatinės srovės stoteles – iki 250 kW galia. Šie sunkvežimiai viena įkrova galės įveikti iki 300 km atstumą. Valandai sustojus papildyti energijos atsargų sparčiojo įkrovimo (250 kW) stotelėje, šis nuotolis padidės iki 500 km.
Sunkvežimiams skirtų baterijų celes ir modulius tieks „Samsung“ bendrovė. Baterijų blokai bus surenkami Gente (Belgija) esančioje „Volvo Group“, kuriai priklauso ir „Renault Trucks“ prekinis ženklas, gamykloje.
Trijų tipų galios nuėmimo įtaisai ir įvairios ratų bazės
Siekiant, kad būtų lengva sumontuoti ir įvairiomis sąlygomis naudoti bet kokio tipo antstatą, „Renault Trucks E-Tech“ T ir C modeliuose gali būti naudojami trys galios nuėmimo įtaisų (PTO) variantai papildomai įrangai pajungti. PTO gali būti elektrinis, elektromechaninis arba pajungiamas nuo pavarų dėžės.
Maksimalus „Renault Trucks E-Tech“ T ir C sunkvežimių junginio svoris siekia 44 tonas. Siūlomi 4×2 ir 6×2 konfigūracijos vilkikai su 3 900 mm ratų baze. Taip pat siūlomos 4×2, 6×2 bei 8×4 konfigūracijos važiuoklės. Šių sunkiasvorių ratų bazė gali siekti nuo 3 900 iki 6 700 mm.
Optimalų našumą užtikrinančios paslaugos
Siekiant užtikrinti sklandžią eksploataciją bei didžiausią našumą, „Renault Trucks E-Tech“ T ir C elektriniams sunkvežimiams skirtos įvairios specializuotos paslaugos. Vieną iš svarbiausių privalumų suteikia techninės priežiūros planavimo sutartis, pagal kurią stebima baterijos ir besidėvinčių detalių būklė. Ši paslauga leidžia išvengti netikėtų gedimų ir optimizuoti techninę priežiūrą.
Elektriniai sunkvežimiai taip pat gali būti aprūpinami transporto parko valdymo programinės įrangos paketu „Optifleet“. Tai pastebimai palengvina maršrutų planavimą ir darbų paskyrimą vairuotojams, be to, viską galima atlikti nuotoliniu būdu. Programinė įranga taip pat suteikia galimybę greitai informuoti klientus apie krovinių pristatymo laikus, realiuoju laiku stebėti baterijos įkrovos lygį ir optimizuoti energijos sąnaudas.
„Renault Trucks E-Tech T“ ir C serijos elektriniai sunkvežimiai yra svarbi bendros transporto sistemos dekarbonizacijos dalis. Gamintojas prie naujo energijos tipo pereinantiems vežėjams individualiai parengia rekomendacijas ir patarimus.
Atidžiai išnagrinėjami kiekvienos įmonės poreikiai, o vėliau stebima, kaip parengti sprendimai taikomi praktiškai. Vienas iš svarbių tokios analizės įrankių yra nuvažiuojamo atstumo simuliatorius, kuris leidžia „Renault Trucks“ ekspertams ypač tiksliai nustatyti energijos sąnaudas. Gaunami rezultatai yra labai artimi realiai eksploatacijai, nes įvertinamas maršruto reljefas, oro sąlygos, krovinio svoris ir papildomos įrangos naudojimas.
Nuotrauka – pranešimo autorių.