„Škoda“ pristatė visiškai elektrinį visureigį „Škoda Enyaq iV“

„Škoda“ pristatė visiškai elektrinį visureigį „Škoda Enyaq iV“

„Škoda“ pristatė visiškai elektrinį visureigį „Škoda Enyaq iV“

Rugsėjo 1-ąją „Škoda“, „Volkswagen“ priklausantis automobilių gamintojas, pristatė elektrinį visureigį „Škoda Enyaq iV“.

„Škoda Enyaq iV“ – pirmasis „Škoda“ 100 proc. elektrinis visureigis, kuris buvo gaminamas ant tos pačios „Volkswagen“ grupės MEB platformos, kaip ir rinkoje laukiami elektromobiliai „Volkswagen Id.4“ ar „Audi Q4 e-tron“.

Iš pradžių bus galima rinktis iš dviejų elektromobilio modelių: „Enyaq iV 60“ arba „Enyaq iV 80“. Pirmasis modelis naudoja 62 kWh talpos bateriją, jo variklio galia – 132 kW,  o vienu įkrovimu bus galima nuvažiuoti iki 389 km. „Enyaq iV 80“ naudoja 82 kW talpos bateriją, jo variklio galia siekia 150 kW,  vienu įkrovimu nuvažiuos iki 508 km. Abiejų modelių elektrinis visureigis bus varomi galine ašimi.

„Enyaq iV 60“ greičiausiai (per 8,7 sekundes) pasieks 100 km /h greitį, o galingesnis „Enyaq iV 80“ tai padarys per 8,5 sekundės. Vėliau pasirodys „VRS“ versija, kurioje ant priekinės ašies (varomą keturiais ratais) bus įtaisytas kitas variklis, leidžiantis pasiekti 100km/h greitį per 6,2 sekundės.

Pasak automobilių gamintojo, „Škoda Enyaq iV“ yra šiek tiek ilgesnis ir pakankamai arti tokio pločio kaip „Volkswagen Tiguan“. Tačiau naujasis elektromobilis yra šiek tiek trumpesnis nei dabartinis universalas „Octavia“, tačiau ilgesnė jo važiuoklės bazė padidina keleivių erdvę viduje iki visureigio „Kodiaq“ lygio.

Žvelgiant į priekį nuo vairuotojo sėdynės, yra 5,3 colių spalvotas ekranas, pateikiantis keturis skirtingus prietaisų vaizdus. Pagal šiandieninius standartus šis ekranas atrodo mažas, tačiau „Škoda“ siūlo spalvotą „head-up“ ekraną ir galimybę pasirinkti didesnį papildytos realybės ekraną, kuris projektuos tokias funkcijas kaip maršruto vedimas ant priekinio stiklo. „Enyaq 50 iV“ bus su 10 colių jutikliniu ekranu, tačiau visiems kitiems modeliams bus naudingas 13 colių laisvai stovintis jutiklinis ekranas.

Bagažinės talpa yra 585 litrai, tačiau jos pakrovimo aukštis yra pakankamai mažas.

Beje, „Škoda“ vis dažniau naudoja tvarias medžiagas ir tai matyti iš „Lodge“ sėdynių užvalkalų. Užvalkalų sudėtyje yra 40 proc. naujos vilnos ir 60 proc. poliesterio, pagamintas iš perdirbtų PET butelių.

Gamintojas kol kas neskelbia kainų, tačiau laukiama, kad „Enyaq iV 80“ pradinė kaina Airijoje po dotacijų bus mažesnė nei 40 000 EUR. Pirmųjų „Skoda Enyaq iV“ modelių pristatymas klientams turėtų prasidėti 2021 metų pavasarį.

Šaltinis: www.completecar.ie ir www.topgear.com

Nuotrauka: automobilių gamintojo