Super aerodinamiško elektromobilio IONIQ 6 su didesniu nuvažiuojamu atstumu ir inovatyvia asmenine erdve debiutas

Super aerodinamiško elektromobilio IONIQ 6 su didesniu nuvažiuojamu atstumu ir inovatyvia asmenine erdve debiutas

Super aerodinamiško elektromobilio IONIQ 6 su didesniu nuvažiuojamu atstumu ir inovatyvia asmenine erdve debiutas

„Hyundai Motor Company“ skaitmeninėje filmo premjeroje pristato pasauliui ilgai lauktą super aerodinamišką elektromobilį IONIQ 6. Naujas IONIQ prekių ženklo modelis – super aerodinamiškas elektromobilis – su savo pažangiomis technologijomis, suasmenintomis funkcijomis ir didesniu nuvažiuojamu atstumu perbraižo elektrifikuoto mobilumo ribas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

  • Kitas „Hyundai Motor“ elektromobilis yra ypatinga vieta būti.
  • Su itin aerodinamišku kėbulu suderinta 77,4 kWh baterija leidžia su vienu įkrovimu nuvažiuoti 610 km atstumą, apskaičiuotą pagal WLTP metodiką.
  • IONIQ 6 vidutinės energijos sąnaudos, apskaičiuojamos pagal WLTP metodiką, yra 14 kWh/100 km. Pagal sunaudojamą energiją tai vienas efektyviausių elektromobilių rinkoje.
  • 2950 mm atstumą tarp ašių turinčio IONIQ 6 ergonomiškame salone gausu įvairiausias keleivių reikmes atliepiančių funkcijų, leidžiančių patirti elektrifikuoto mobilumo gėrį.
  • Su automobilio greičiu sinchronizuotas dviejų spalvų salono apšvietimas, elektromobilio greičio ir galios reguliavimas, „tikro“ variklio garsą sukurianti ir aplinkos triukšmą mažinanti technologija „Active Sound Design“ sustiprina IONIQ 6 suasmeninto vairavimo patirtį.
  • „Hyundai Motor Group“ specialiai elektros pavarai sukurta E-GMP („Electric-Global Modular Platform“) platforma leidžia su 800 V krovikliu vos per 18 minučių įkrauti bateriją nuo 10 iki 80 proc.
  • Pažangios pagalbos vairuotojui funkcijos ir duomenų atnaujinimas belaidžiu būdu (OTA)

„Hyundai Motor Company“ skaitmeninėje filmo premjeroje pristato pasauliui ilgai lauktą super aerodinamišką elektromobilį IONIQ 6. Naujas IONIQ prekių ženklo modelis – super aerodinamiškas elektromobilis – su savo pažangiomis technologijomis, suasmenintomis funkcijomis ir didesniu nuvažiuojamu atstumu perbraižo elektrifikuoto mobilumo ribas.

IONIQ 6 vidutiniškai nuvažiuoja 610 km atstumą, apskaičiuotą pagal pasauliniu mastu suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūrą (WLTP), turi itin greito įkrovimo su 400 V / 800 V krovikliais galimybę dėka „Hyundai Motor Group“ specialiai elektros pavarai sukurtos E-GMP („Electric-Global Modular Platform“) platformos. Elektrifikuoto mobilumo patirtį sustiprina geriausias šiuo metu Hyundai aerodinaminis kėbulo dizainas ir visa eilė įgalinančių funkcijų, tokių kaip dviejų spalvų salono apšvietimas, su automobilio greičiu sinchronizuotas apšvietimas, elektromobilio greičio ir galios reguliavimas bei „tikro“ variklio garsą sukurianti bei aplinkos triukšmą mažinanti technologija „Active Sound Design“ (e-ASD).

Suasmeninta salono erdvė lengvam gyvenimui

Super aerodinamiškame elektromobilyje išnaudoti E-GMP platformos privalumai. Tai ypač didelis 2950 mm atstumas tarp ašių ir 20 arba 18 colių ratų pasirinkimas. Įspūdingo 4855 mm ilgio, 1880 mm pločio ir 1495 mm aukščio IONIQ 6 savo aptakia ir stilinga forma išsiskiria panašiai atrodančių elektromobilių jūroje.

IONIQ 6 salonas sukurtas kaip patogi ir suasmeninta priebėga. Su dviejų spalvų salono apšvietimu vairuotojas gali susikurti sau malonią aplinką, pasirinkdamas iš 64 spalvų ir šešių sukurtų nuotaikų. Su automobilio greičiu sinchronizuotas apšvietimas, keičiantis salono apšvietimo ryškumą, suteikia daugiau emocijų vairuojant.

Pirmos eilės sėdynėse su pasirenkama atsipalaidavimo funkcija pakeitus atlošo kampą galima gerai pailsėti. Be to, visos sėdynės pagamintos specialiai elektromobiliams. Jos yra apie 30 proc. plonesnės už standartines, todėl keleiviai turi daugiau vietos. Keleivių patogumui salone yra keturi C tipo ir vienas A tipo USB lizdas.

IONIQ 6 suasmenintą vairavimo patirtį dar labiau sustiprina elektromobilio galios ir greičio reguliavimo sistema, su kuria vairuotojas gali laisvai reguliuoti vairo sukimo jėgą, variklio galios režimą, akceleratoriaus pedalo jautrumą ir transmisijos režimą. Kelis kartus paspaudęs mygtuką, vairuotojas gali suskurti asmeninį vairavimo režimą pagal savo poreikius.

IONIQ 6 turi e-ASD technologiją, kurios dėka automobilis yra draugiškesnis žmonėms ir smagesnis vairuoti. Salone optimaliai girdimas erdvėlaivio garsas, kurio stiprumas keičiasi priklausomai nuo automobilio važiavimo būsenos.

Didelė galia ir energijos atsargos

Klientai gali rinktis IONIQ 6 su įvairiais varikliais ir baterijomis pagal savo asmeninius poreikius. Ilgos veikimo trukmės 77,4 kWh baterija gali būti derinama su dviem elektros variklių variantais, varančiais galinius (RWD) arba visus keturis (AWD) ratus. AWD variantas yra aukščiausios klasės dviejų variklių derinys, sukuriantis 239 kW bendrąją galią ir 605 Nm sukimo momentą. Šios konfigūracijos elektromobilis gali įsibėgėti nuo 0 km/val. iki 100 km/val., per 5,1 sekundes.

IONIQ 6 turi įspūdingą energijos suvartojimo rodiklį. WLTP skaičiavimais galu varomo elektromobilio su 53 kWh standartine baterija ir 18 colių padangomis energijos sąnaudos neviršija 14 kWh/100 km. Taigi, IONIQ 6 yra vienas mažiausiai energijos suvartojančių elektromobilių rinkoje.

Ant E-GMP platformos sukurtą IONIQ 6 galima įkrauti su 400 V ir 800 V krovikliais. 800 V yra numatytoji standartinė įkrovimo įtampa, tačiau elektromobilį galima įkrauti ir 400 V stotelėse be papildomų priedų ar adapterių. Su 350 kW krovikliu IONIQ 6 galima įkrauti nuo 10 iki 80 procentų vos per 18 minučių.

Kaip ir ankstesniame IONIQ 5 modelyje, IONIQ 6 yra inovatyvi įkrovimo iš automobilio (V2L) funkcija, su kuria iš automobilio galima įkrauti bet kokį elektrinį įtaisą. Dabar nekils jokių problemų dėl nusėdusių įtaisų stovyklaujant ar ką nors veikiant lauke. Įkrovimas iš automobilio atliekamas su adapteriu jungiamu į išorinį krovimo lizdą. Be išorinio krovimo lizdo yra dar vienas lizdas po užpakalinėmis sėdynėmis nešiojamiems kompiuteriams, telefonams ar kitiems įtaisams įkrauti.

Įgalinančios technologijos ir tikslinės funkcijos

Moduliniame jutikliniame valdymo skyde integruotas 12 colių liečiamasis informacinės ir pramogų sistemos ekranas ir 12 colių skaitmeninis prietaisų skydelis, kuriame įdiegtos pažangios technologijos, užtikrinančios geresnę pagal savo poreikius modeliuojamo skaitmeninio turinio naudojimo patirtį.

IONIQ 6 informacinė ir pramogų sistema pateikia žemėlapį su realiai nuvažiuojamais atstumais pagal automobilio įkrovimo būseną. Šiame plačiame ekrane puikiai matosi Apple CarPlay ir Android Auto programėlių turinys. Sistema palaiko Bluetooth kelių jungčių standartą, todėl vienu metu galima susieti du įrenginius – vieną telefono skambučiams, kitą – muzikai leisti. Automobilyje strategiškai išdėstyti aukščiausios klasės Bose garso sistemos aštuoni garsiakalbiai, įskaitant žemų dažnių garsiakalbį, atkuria itin kokybišką garsą. Navigacijos sistema turi Bluelink® Infotainment / žemėlapių naujinimo funkciją.

Saugumą užtikrina pažangios pagalbos vairuotojui sistemos

Pagalbos vairuojant greitkelyje sistema (HDA 2) padeda išlaikyti nustatytą atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir greitį važiuojant greitkeliu, o taip pat nenukrypti iš eismo juostos netgi staigiame posūkyje. Jei automobilis gretimoje juostoje važiuoja labai arti, sistema koreguoja elektromobilio kelią pavojui išvengti. Važiuojant didesniu greičiu ir laikant vairą bei įjungus posūkio signalą, automobilis automatiškai persirikiuoja į atitinkamą eismo juostą pagal posūkio kryptį.

Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (SCC), vadovaudamasi įsimintu vairuotojo vairavimo stiliumi, padeda išlaikyti atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir važiuoti vairuotojo pasirinktu greičiu. Kai SCC sistema išjungta, funkcija įsimena vairuotojo vairavimo stilių. Kai SCC sistema įjungta, funkcija tuo metu neįsimena vairuotojo vairavimo stiliaus, bet atkartoja anksčiau įsimintą vairavimo stilių.

Pagalbinė sistema susidūrimui iš priekio išvengti (FCA) saugo važiuojantį automobilį nuo susidūrimo su priekyje esančiais objektais. Jei priekyje važiuojantis automobilis staiga stabdo arba sistema aptinka, kad yra grėsmė susidurti su sustojusiu automobiliu arba pėsčiuoju, ji įspėja garsiniu signalu. Jei po įspėjimo susidūrimo grėsmė išlieka, sistema įjungia avarinį stabdymą.

SEL ir Limited komplektacijos modeliuose FCA sistema turi papildomų funkcijų susidūrimui iš priekio išvengti: sankryžoje, išvažiavus į priešingą eismo juostą, persirikiavus į gretimą eismo juostą. Jei sankryžoje kyla grėsmė susidurti su atvažiuojančiu automobiliu iš dešinės arba iš kairės, sistema automatiškai įjungia avarinį stabdymą. Jei išvažiavus į kitą eismo juostą kyla grėsmė susidurti su priešinga kryptimi važiuojančiu arba priekyje ta pačia kryptimi važiuojančiu automobiliu, automatiškai įsijungia pagalbinė kliūties išvengimo sistema. Jei važiuojant kyla grėsmė susidurti su pėsčiuoju, automatiškai įsijungia pagalbinė kliūties išvengimo sistema.

Yra daugiau pusiau automatinio vairavimo funkcijų, tokių kaip išmanioji pagalbinė greičio mažinimo sistema (ISLA), kuri sumažina automobilio greitį pagal greičio apribojimus, ir pagalbinė tolimųjų šviesų valdymo sistema (HBA), kuri naktį išjungia ir įjungia tolimąsias šviesas, kai artėja priešinga kryptimi važiuojantis automobilis.

Kai kurios funkcijos veikia vienu metu, kad būtų išvengta susidūrimo įvairiose situacijose. Susidūrimo aklojoje zonoje prevencijos sistema (BCA) padeda išvengti šoninio susidūrimo persirikiuojant. Jei išvažiuojant iš lygiagretaus statymo vietos kyla grėsmė susidurti su iš galo atvažiuojančiu automobiliu, sistema įjungia avarinį stabdymą. Kita funkcija – aklosios zonos stebėjimo monitorius (BVM) – rodo vaizdą aklojoje zonoje saugiam persirikiavimui. Įjungus posūkio signalą, sistema rodo vaizdą tos pusės aklojoje zonoje.

IONIQ 6 taip pat užtikrinamas gale sėdinčių keleivių saugumas. Saugaus išlipimo sistema (SEW) įspėja, jei išlipant iš automobilio pastebimas iš galo artėjantis automobilis.

Su visa eile statymo pagalbos funkcijų automobilį pastatysite daug lengviau nei anksčiau. Nuotolinė išmanioji statymo pagalbos sistema (RSPA 2) padeda pastatyti automobilį nuotoliniu būdu.

Ji taip pat padeda nuotoliniu būdu išvažiuoti iš stovėjimo vietos. Šią sistemą galima naudoti statant automobilį lygiagrečiai, statmenai ir netgi įstrižai.

Aplinkinio vaizdo monitorius (SVM) rodo vaizdą aplink automobilį saugiam jo pastatymui.  Susidūrimo statant automobilį priekiu / šonu / galu prevencijos sistema (PCA) saugo nuo susidūrimo su pėsčiaisiais ir daiktais statant automobilį ir išvažiuojant iš stovėjimo vietos. Sistema įspėja, jeigu statant automobilį ir išvažiuojant iš stovėjimo vietos kyla grėsmė susiduri su pėsčiaisiais ar daiktais.  Jei po įspėjimo susidūrimo grėsmė išlieka, sistema įjungia avarinį stabdymą.

Duomenų atnaujinimas belaidžiu būdu (OTA)

IONIQ 6 yra pirmasis HYUNDAI modelis, kuriame programinę įrangą galima atnaujinti belaidžiu būdu (OTA). Su šia technologija vairuotojai gali atnaujinti įvairių elektros įtaisų, autonominio vairavimo, akumuliatoriaus ir kitos įrangos valdiklių duomenis ir važiuoti saugiau ir patogiau. Vairuotojai taip pat gali belaidžiu būdu atnaujinti žemėlapius ir medijos programas.

IONIQ 6 spalvų pasirinkimas

IONIQ 6 kėbulas gali būti 12 spalvų, įskaitant matinę auksinę Gravity Gold Matte, juodą perlamutrinę Abyss Black Pearl, baltą perlamutrinę Serenity White Pearl, sidabrinę metalizuotą Curated Silver Metallic, pilką metalizuotą Nocturne Gray Metallic, pilką matinę Nocturne Gray Matte, mėlyną perlamutrinę Transmission Blue Pearl, mėlyną perlamutrinę Biophilic Blue Pearl, raudoną metalizuotą Ultimate Red Metallic, žalią perlamutrinę Digital Green Pearl, matinę perlamutrinę Digital Green Matte ir mėlyną Byte Blue.

Salonai yra keturių spalvų: tamsiai pilkos su šviesiai pilka, tamsios alyvuogių su šviesiai pilka, juodos su šviesiai ruda ir juodos.

IONIQ 6 gamyba

IONIQ 6 gamyba prasidės 2022 metų trečiame ketvirtyje. Apie automobilių pateikimą į rinką bus paskelbta vėliau.

Nuotrauka – pranešimo autorių.