Maserati elektrifikacija ir autonominio vairavimo technologijos

Maserati elektrifikacija ir autonominio vairavimo technologijos

Maserati elektrifikacija ir autonominio vairavimo technologijos

Remdamasi FCA (Fiat Chrysler Automobiles) penkių milijardų eurų investicine programa į Italijoje veikiančias gamyklas, Maserati skelbia apie savo elektrifikavimo ir autonominių vairavimo technologijų inovacijų planus.

„Visi nauji šio gamintojomodeliai ir toliau bus gaminami Italijoje, juose bus naudojamos hibridinės ir pilnai elektrinės jėgainės, pasižyminčios dideliu efektyvumu. Visi elektriniai modeliai derins tradiciškai labai vertinamą vairavimo dinamiką kartu su naujos kartos elektromobilių technologijomis, siūlydami unikalius važiavimo režimus ir ypač greito įkrovimo galimybes“, – teigia Maserati pardavimo vadovas Lietuvoje Kęstutis Vaitkevičius.

Svarbus etapas autogamintojoinovacijų kelyje yra autonominio vairavimo galimybių išplėtimas. Visi nauji Maserati, įskaitant ir atnaujintus dabar gamoje esančius modelius, pasiūlys platesnes autonominio vairavimo galimybes.

Pradedant nuo įprastesnių, kai kelionėse galima naudotis Highway Assist ir kitomis vairavimą palengvinančiomis sistemomis, pereinant į aukštesnį autonominio vairavimo lygį, kai rankas bus galima laikyti atitrauktas nuo vairo didžiąją kelionės dalį.

Ir beveik pereinant prie visiško autonomiškumo lygio su galimybe pačiam automobiliui manevruoti ir išvažiuoti iš juostų arba sustabdyti transporto priemonę saugioje kelio dalyje, jei vairuotojas negali valdyti transporto priemonės.

Bendrovės kuriamų automobilių elektrifikavimas prasidės jau kitąmet, o Turine gaminamas Maserati Ghibli bus pirmasis hibridinis gamintojo modelis.

Taip pat planuojama kitąmet pristatyti ir visiškai elektrinį modelį Alfieri – sportinį automobilį, apjungiantį naujausias technologijas, tradicines Maserati vertybes ir futuristinį dizainą. Jis bus gaminamas Modenos gamykloje, kur jau vyksta svarbūs gamybos linijų modernizavimo darbai.

Kupė pasižymės išskirtiniais techniniais duomenimis – jau patvirtinta, jog įsibėgėjimas iki 100 km/val. truks apie dvi sekundes, o didžiausias greitis bus didesnis nei 300 km/val.

Pasak bendrovės, elektrifikacija, žinoma, palies ir bendrovės populiariausius modelius GranTurismo ir GranCabrio. Visiškai nauji GranTurismo ir GranCabrio bus gaminami Turino gamykloje, kur FCA investuoja 800 milijonų eurų. Ilgainiui visi modeliai turės savo elektrifikuotas versijas.

Modenoje jau prasidėjo naujojo dažų cecho, kuris išplės esamą gamyklą, statybos. Jis bus aprūpintas naujausiomis, mažai aplinkai kenkiančiomis technologijomis. Atidarius jį, klientai galės stebėti, kaip dažomi jų automobiliai. Šiuo metu Maserati taip pat plėtojai visiškai naują automobilių individualizavimo programą, siekiantiems aukščiausio lygio išskirtinumo. Automobiliai pagal išskirtinius klientų norus taip pat bus individualizuojami Modenoje.

Į 2019-2021 m. FCA investicijų planą Italijai, paskelbtą lapkričio 29 d. Turine, įtraukta 13 visiškai naujų arba reikšmingai atnaujintų FCA modelių ir 12 elektrifikuotų esamų modelių, įskaitant ir Maserati automobilius.

Šaltinis: BNS

Nuotr.: Maserati