Testinio važiavimo metu, BMW parodė i4 elektromobilį, žada beveik 645 km. nuotolį

Testinio važiavimo metu, BMW parodė i4 elektromobilį, žada beveik 645 km. nuotolį

Testinio važiavimo metu, BMW parodė i4 elektromobilį, žada beveik 645 km. nuotolį

BMW jau daugelį metų užsimindavo apie i4 elektromobilį, o dabar, prieš 2021 m. vyksiantį oficialų automobilio pristatymą, vokiečių gamintojas parodė žiemos oro sąlygomis bandomo, kamufliažu dengto sedano nuotraukas.

Bendrovė taip pat pasidalijo kai kuriais akį traukiančiais techniniais duomenimis – būtent 600 kilometrų nuotoliu ir 395 kW variklio galia.

Distancija yra ypač įspūdinga, nes BMW teigimu, transporto priemonė turi tik 80 kWh akumuliatorių. Pažymėtina, kad Tesla neseniai iš savo 100 kWh talpos akumuliatoriaus išspaudė panašų 600 km. atstumą. Greičiausiai tai gali lemti keletas veiksnių. Beveik neabejotina, kad BMW šį vienu įkrovimu nuvažiuojamo atstumo skaičių grindžia Europos bandymų ciklu, kuris paprastai pateikia optimistiškesnius vertinimus. Jei taip yra, tuomet didžiausias pagal EPA (Environmental Protection Agency) įvertintas transporto priemonės nuotolis bus arčiau 485 km.  – vis dar puiku, bet ne tas pats kas „beveik 645 km.“.

Gamintojas taip pat sako, kad padarė didelę pažangą tobulindamas elektrinę pavarų dėžę. I4 modelio gamyboje bus naudojama penktosios kartos BMW baterijos ir variklio technologija, kurią gamintojas per daugelį metų pagerino modelyje i3 EV. BMW teigia, kad modelyje i4 bus naudojama aukštos įtampos akumuliatoriaus sąranka, panaši į tą, kurią naudojo ir Porsche, kuriant modelio Taycan akumuliatorių. Neabejotinai įmanoma, kad BMW tikrai padarė pakankamai didelę technologinę pažangą tam, kad išspaustų tiek daug iš tokio dydžio baterijos.

Šaltinis: theverge

Nuotr.: BMW