Pirmasis Volvo elektromobilis taip pat bus vienas saugiausių
Imdamasi didesnių pastangų sumažinti anglies dvideginio pėdsaką, Volvo Los Andžele trečiadienį pristatė savo pirmąjį elektromobilį.
XC40 Recharge yra pagrįstas ta pačia inžinerija kaip ir benzinu varomas XC40. Šis dizainas nuo pat pradžių buvo sukurtas palaikyti elektrinius ir benzininius variklius. Tačiau šioje versijoje elektrinių visureigių akumuliatorių sistemos yra po grindimis, o erdvė po gaubtu – ten, kur variklis montuojamas benzinu varomose versijose – gali būti naudojama daiktams laikyti.
„Visiškai elektra varomas XC40 bus vienas saugiausių automobilių, kokį mes kada nors pagaminome“, – pranešime teigė Volvo Cars saugos vadovas Malinas Ekholmas.
XC40 Recharge yra nauja mažo visureigio Volvo XC40 baterija varoma versija, teigė Švedijos automobilių gamintojas. Remiantis bandymais, vienu įkrovimu jis galės nuvažiuoti iki 400 kilometrų. Jis bus varomas dviem elektros varikliais, kurių vienas varys priekinius ratus, o kitas – užpakalinius, o jo bendra galia bus iki 408 arklio galių.
Visureigio kėbulas priekyje, gale ir aplink akumuliatoriaus sistemą – specialiai sutvirtintas, kad būtų sukurta erdvė, kuri padėtų apsaugoti keleivius, taip pat akumuliatorių. XC40 taip pat turi pagalbos vairuotojui technologijų komplektą, kuris pasikliauja kameromis, radaru ir sonaro jutikliais ta, kad padėtų išvengti avarijų. Volvo anksčiau pažadėjo, kad po 2020 m. niekas nebus sunkiai sužeistas ar užmuštas naujoje Volvo transporto priemonėje.
Viduje XC40 Recharge turi naują jutiklinio ekrano valdymo sistemą, skirtą pramogoms ir kitoms funkcijoms, kurios buvo sukurtos kartu su Google. Sistema, kurią Volvo teigė kurianti maždaug penkerius metus, galės gauti atnaujinimus per orą, kaip ir Tesla automobiliai. Savininkams nereikės vežti savo elektromobilio į prekybos atstovybę tam, kad būtų atnaujinta programinė įranga. Vietoj to, atnaujinimas įvyks per naktį, kai automobilis stovi.
XC40 Recharge bus galima įsigyti Jungtinėse Amerikos Valstijose šių metų gale. Po federalinių mokesčių lengvatų kainos prasidės nuo mažiau nei 48 tūkst. dolerių (apie 43 tūkst. eurų), teigė Volvo atstovas.
Anglies neutralumas iki 2040
Volvo taip pat detaliai planuoja sumažinti bendrą gamyklų ir įrenginių išmetamą anglies dvideginio kiekį, taip pat ir iš savo transporto priemonių išmetamųjų dujų kiekį. Bendrovė užsibrėžė tikslą iki 2025 m. sumažinti kiekvienos šio gamintojo transporto priemonės anglies dvideginio pėdsaką 40 proc. ir iki 2040 m. pasiekti anglies neutralumą.
Anglies neutralumas reiškia, kad bendrovė į atmosferą neišmes jokio anglies dioksido. Tai gali apimti ir medžių sodinimą, kad kompensuotų įmonės ir jos gaminių į aplinką išmetamą dvideginį. Panašių įsipareigojimų šiais metais prisiėmė ir Mercedes-Benz, priklausantis Vokietijos Daimler.
Šaltinis: CNN Business
Nuotr.: Motor1